långfredag

 
Hej på er :)

igår så hade jag jobbat natt och jag slutade klockan ett, jag åkte ner till stan och lunchade med mina söta vänner amanda, louise och nathalie. så himla mysigt nu när man kan börja sitta ute i solen :) sen kikade vi runt lite i affären och sen blev de hemåt. Efter det åkte jag hem till erika, johan och meja och grillade korv och jag o mamma drack lite gott vin! mysig dag :) idag så ska jag jobba till klockan halv tre och sen ska jag hem, får se vad som händer ikväll men det blir nog lugnt iallafall för i morgon blir det rejält med party :D ska bli riktigt roligt att festa med alla tjejerna och sen dra ut på krogen! hoppas att ni får en bra påsk!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback