Tisdag

hej på er!

jag har haft en sån himla toppenhelg! i lördags efter jobbet så åkte jag direkt ner till daniella och myste med henne och nathalie. vi satt ute och hon bjöd på räkor och vin & massa gott snacks efteråt. efter ett tag så fick vi för oss att gå ut på krogen så vi svirade om och gick ut på trägårn, det va faktiskt riktigt kul. det va längesedan jag var ute i uddevalla så det va roligt. sen sov jag hos daniella och på söndag så var det dags för gyllene tider..GUD va bra dem var! det kommer jag sent att glömma alltså, dem spelade alla gamla bra låtar. jag stod och hoppade och sjöng till varenda en så man var ganska trött (svettig) efter konserten haha!! men det va de värt :D som sagt så har jag haft en så otroligt bra helg som jag sent kommer glömma. jag hoppas att helgen som kommer blir minst lika bra för då ska vi ut till grebbestad och festa. blir nog toppen :)

igår så passade jag lilla meja då erika skulle till salongen och göra sig fin i håret. vi busade mest hela tiden och tog en långpromenad, gud va hon är go alltså, går inte att beskriva i ord haha :D lilla älsklingen! men men, hoppas att ni har haft en riktigt bra helg och en bra dag. puss på er
(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback