härliga lördag

 
 
äntligen är det helg igen! veckan går ju så otroligt fort så det är inte riktigt klokt. tänk att det redan är juli :o ush vill inte tänka så, nu får vi njuuuta av sommaren. det verkar som att det ska komma in ett högtryck nu under hela juli så det hoppas jag verkligen på, hade inte vart fel med riktig sommar och att man ska slippa vara orolig för hur vädret ska bli nästa dag.
 
idag så är jag på jobbet, jag jobbar 08:00-20:30, tråkigt när det är så fint väder idag men det är bara att stå i. ikväll så ska jag hem till daniella och mysa i hennes nya lägenhet med henne och nathalie, det ska bli jättemysigt. jag ska sova över där och så ska vi åka på gyllene tider i morgon i lysekil :D det ska bli såå roligt!! längtar ihjäl mig, och vädret ska ju vara bra så det kan inte bättre bli. tummen upp!
 
mosters lilla tjej börjar bli stoor nu!! redan 5 månader och hon är så söt och underbar så man smälter ❤
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback