lördag

hej på er :)
Har inte bloggat på några dagar har varit väldigt förkyld, hostig & sjuk så jag har inte haft orken med någonting förutom att jobba. Jag har varit så himla hängig för förkylningen så jag har typ bara sovit efter jag kommer hem från jobbet, så himla jobbigt att gå runt och vara så trött hela tiden. Men nu börjar jag att må mycket bättre, det va skönt att få vara ledig igår och va hemma och kurera mig. Idag så jobbar jag ett riktigt mördarpass....08:00-20:30, det är inte att leka med detta passet haha men det går allt bra :) ikväll ska jag bara ta det lugnt efter jobbet, jag ska gosa ner mig i soffan och kolla på film med mamma och pappa. och i morgon väntas nattjobb kl 16 till kl 13 dagen därpå. Sen är jag ledig 3 dagar och så jobbar jag nästa helg igen..trögt men pengar! ska försöka att hinna blogga i morgon också men ni får ha en härlig helg :) back to work.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback