2 januari

Goddag kära ni!

idag vaknade jag inte förrän klockan halv tolv, så himla gott att sova ut, va ju som sagt ganska ras igår efter nyår haha! när jag gick upp i morse så låg det ett brev och väntade på mig, där i låg det två stycker perikles biljetter till på fredag. Jag hade helt glömt bort att jag snabbt skickade in ett mail för ett tag sen om att jag ville va med och tävla om biljetter. Jag brukar ju aldrig vinna så hade ingen tanke på att det kanske skulle kunna va det, haha så det var en positiv övverraskning, så på fredag ska jag dansa loss till perikles :D hoppas vi ses där! haha.

idag så ska jag åka till stan och ha kvalitetstid med min kära nathalie :D det blir alldeles för sällan man ses nu när man jobbar och hon har flyttat till stan. så nu var de äntligen på tiden! och ikväll så ska jag bara mysa med mammsen, i morgon väntas nattjobb, börjar klockan fyra i morgon eftermiddag och går av klockan ett på fredag förmiddag :)

hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback