Torsdag

Hejsan :)
 
Snart slutar jag alldeles strax jobbet, är trött som fasen men ska pallra mig bort till gymmet ändå efter jobbet, vill man vara fin så får man anstränga sig lite ;) ska nog sola solarium innan gymmet så får man vila upp sig lite där, såå skönt!! och i morgon blir det jobb igen 7-14:30 och sen gymmet och efter det myyys hela kvällen lång. ska bli så himla gott med ledig helg, för på lördag blir det födelsedags/inflyttningsfest för sara och sen utgång, grymt taggad :D
 
sen efter gymmet nu så ska jag hem till syster och johan och gosa med världens sötaste lilla meja, jag kan inte i ord beskriva hur underbart fin hon är, hon är fantastiskt!  älskar att gosa med henne. moster tjej ❤❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback