jobb

 
Hej!
idag så jobbar jag kväll, alltså 14-20.30. sen efter det så ska jag hem och krypa ner i sängen och kika på one tree hill säsong 3. jag har börjat om från början igen på den serien och är helt fast som första gången jag såg det. man kan aldrig få nog! bara längtar tills jag ska få komma hem och sätta på det haha. i måndags så åkte jag och min mamma & moster till ullared och sov över i en stuga. vi shoppade en hel del och det som är så skönt med att stanna över natten är att det inte blir samma stress där inne på ullared för man vet att man kan gå in dagen efter och kika också, så det är jätteskönt och vi hade det så gott i stugan, det va ju fortfarande sol ute när vi kom till stugan så vi satte oss ute i solen med varm choklad och minttu i, MUMMS... och så gick vi in sen och åt räkmackor och spelade spel och drack gott ;) det va jättekul & mysigt! blir en sån resa till hösten också :) nu ska jag jobba vidare, ha en bra helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback