fredag

 
hej på er!
 
idag så började jag jobbet kl 07:00, klockan ringde 06:00 och jag ville bara ligga kvar och fortsätta sova :( värsta känslan haha man vill bara kasta telefonen i väggen när alarmet går, men det är ju helg efter detta arbetspasset som tur är så därför gick det lite lättare att gå upp idag när man kom på det ;) jag jobbar till kl halv tre och efter det så blir det hemmåt och ikväll blir det lugnt & mysa framför tv'n, jag tror att det blir lugnt hela helgen! kan va skönt det också.
 
nu snöar de ute också?! ush snö vill vi ju inte ha. vi vill ha sol och värme, men det ska väl alltid va ett bakslag innan den goa värmen kommer ;) så det kommer väl snart antar jag. det godaste är ju att jordgubbarna finns att köpa nu, mmm så gottt. det är först i år som jag lärt mig att tycka om jordgubbar, det är ju skamligt att jag inte tyckt om de innan!! tänk att smaklökarna kan ändras så haha men tack o lov så tycker jag om det nu för det är ju riktigt gott och dessutom nyttigt.
 
mosters fina tjej! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback