i can't make up my mind

hajluuuuu :))) kom precis hem till bjelken och vad ser ja inte när ja kliver in? världens finaste nalle där det står jag älskar dig.. åhhh tulle. det är 10 månader för oss idag, världens bästa 10 månader. älskar dig!

idag så var jag ju i göteborg med daniella, haha var kuligt :D har alltid roligt med henne haha skrattar åt allt och ingentingen hela tiden. haha fast det bästa var när vi gick ute på torget och vi hade så jäkla ont i fötterna och ont i hela kroppen så vi gick skit sakta, så kommer en kille som är försäljare fram och frågar oss om vi har en minut över och jag säger nej tyvärr, vi har väldigt bråttom hahah och när jag kom på vad jag sa så dog jag av skratt haha ofta vi hade bråttom när vi gick som sniglar haha det var ju de första han sa också, haha ah eller hur att ni har bråttom, och så sa han "här kommer en jävligt jobbig kille och vad säger vi då, jo vi säger att vi har bråttom" haha så skön var han, men vi  fortsatte bara gå hahah så dissad blev han hahaha så jävla kul. de kanske inte låter så kul men det var jävligt kul iaf haha ja trodde vi skulle döö.

annars så åt vi en väldigt god pastabuffé.. men blev väldigt mätt. vi fick shoppat lite i alla fall :) i morgon så blir det skola och sen så blir det nog bara lugnt tror jaaa. ska försöka ge mig ut och springa eller något i morgon iallafall :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback