love the way you lie

hejsan :) ligger här i sängen i husvagnen, så himla gott. jag älskar verkligen att åka ut och campa i husvagn det är så jäkla mysigt och man känner verkligen att det är sommar när man är ute :) och verkligen inte gör något annat än att bara ta det lugnt, och ligga nere vid havet och sola och bränna sig som fan haha jag brände mig som fan igår, tänkte inte på att smörja mig ordentligt så såg ut som en tomat igår kväll men idag har det lagt sig lite :) så det är ju skönt. har inte kunnat ligga nere vid havet och sola idag för det har blåst så jäkla mycket¨, så jag låg lite här uppe och solade. ska väl inte bli så bra  väder i morgon heller men hoppas det ändrar sig. åker antingen hem i morgon kväll eller på fredag eftermiddag, fårse vilket det blir :)  

längtar som fasen till lördag också :D då blir det björn rosenström med brudarna :D kommer bli bra väder också så helt underbart. har  man något att se bra emot i helgen också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback