we're smiling but we're close to tears..


förlåt förlåt förlåt förlåt för att jag är så usel på att uppdatera, vet inte varför men jag får aldrig tummen ur riktigt! har i allafall avslutat 4 veckors praktik på ortopeden på uddevalla sjukhus och det gick jättebra. fick ett bra bemötande och gillade att ta hand om folket som kom in till avdelningen. nu är det skola tre dagar och sen väntas lite mer än 2 veckors julledighet som ska bli undernart SKÖNT!

igår så var jag ute på krogen med marie, mickan och emelie. vi körde på en utgång på harrys som blev lyckad! idag så har jag mått som man förtjänat, inte allrs värst men fruktansvärt seg & trött. så idag blir det mysig hemmakväll med pappsen. han håller på att göra julköttbullarna :D mmm ser fram emot att få smaka på dem sen, så underbart goda. i morgon så ska jag till hallen med brinkan och kika på fotboll. men nu ska jag duscha, vi hörs snart igen förhoppningsvis :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback