heidi montag (pratt)

tittar mycket på the hills på senaste tiden och jag måste säga att jag mår så fruktansvärt dåligt när jag ser hedi i dem senaste avsnitten där hon har gjort sina 10 skönhetsoperationer. hon var ju så jäkla mycket finare innan operationerna så man blir bara förbannad. hon var verkligen hur otroligt fin som helst och så bara hon förstör sig så..sorgligt. jag kan inte hjälpa att tro att det var hennes man spencer som fick henne till att gör det för han är ju totalt dum i huvudet, han kan verkligen inte vara frisk någonstans. man vill bara slå något i huvudet på honom för att han ska förstå hur totalt dum han är. och jag förstår inte vad heidi kan se hos honom.. ååh man blir så irriterad!!!

heidi före de 10 plastikingreppen:




efter:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback