trisslott

hej är trött som ett rötägg just nu... men tänkte bara skriva lite snabbt för jag har inte skrivigt på länge men jag lär inte skriva mkt för tangentbordet jiddddddrar med mig ÅÅH½!! haha där var ungefärt en  sak av hundra jag inte orka sudda. menmen, ah nu vet ni det om mitt lilla problem. ville bara säga att jag skrapa mina två trisslotter förut och jag vann 50 kr för tredje gången. jag fick en trisslott när jag fyllde år och så vann jag 50 kr på den, så hämtade jag ut två nya och då vann jag 50 kr igen och så hämtade vi ut två nya igen och nu vann jag 50 kr till :o känns lite som ngt öde. har jag tur i spel denna månaden? hm, ah det är värt att lura på. haha men hoppas jag vinner ngt igen nu då. men man ska ju inte hoppas för mkt somsagt på dessa lotter haha. men nu ska ja sova. det var en fin liten historia jag ville dela med mig av :) haha GODNATT



Kommentarer
Postat av: julia

ta ut pengarna nu förfan emelie de går inte o vinna mer :(

2009-10-23 @ 00:03:59
URL: http://juliaerika.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback