kalas


söta pappsen! haha


har kalas för mig nu :) släkten är här, en del iaf. vissa bor ju längre bort men
vi träffas någon annan dag :d har nyss ätit god fläskfilé sallad och snart ska vi äta tårta :D
och i morgon så fyller jag år :D bara ett år kvar till arton nu.. känns som en evighet men
det kommer gå så fort. herregud det är ju redan snart jul. längtar till jul det är så mysigt!
längtar faktiskt tills snön kommer nu också det är sååå mysigt och fint. åh ge mig jul och jullov.

i morgon ska jag jobba igen, 6:45 - 15:00. det är så jobbigt att gå upp så tidigt ;( haha orkar inte. men tur att jag fick ledigt idag istället och jobbade i torsdags när jag var ledig egentligen för jag hade inte orkat jobba idag haha, jag var så sjukt trött igår. kunde somna vilken sekund som helst på jobbet. phu, men det gick. är ledig på tisdag iaf :D skönt. igår så kom bjelken till mig klockan 7 :) så såg vi på fotbollsmatchen med erika och thomas och åt pizza, men fy vilken dålig match det´var igår. sverige var slarviga som fan och domaren blåste fan sönder matchen... löjligt!! i fotboll måste man få knuffas lite och eegga varandra..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback