lördag 7/11 jobb

ska alldeles strax sticka till jobbet, jobbar kvart i två till kvart i sju idag. bara 5 timmar, och det tackar jag för! hade inte orkat mer idag när jag ska upp och jobba kvart i 7 i morgon.. kill me.

klippte mig igår, var tvungen att klippa mig rejält för mitt hår var så sjukt slitet alltihopa så vi klippte upp det och tog på längden :( så nu är jag inte så glad. haha buhuu, men det växer väl ut igen hoppas jag. rabih åkte ut idol igår också, snällaa? eddie skulle ju åka ut fyfan vad fiasko han var eller. sorgligt, vad tänkte ni tittare med? ni borde skämmas.. haha! men nu måste jag sticka

i'm out


Kommentarer
Postat av: sofie

yes jag fick hjälp:) tack endå!

2009-11-07 @ 20:57:34
URL: http://sofienyman.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback