söndagar in my asss!


hejhej! idag ska jag på kalas till min kusin mathias så
jag måste ta tjugo över två bussen hem till stan. just nu
så har ja nyss vaknat upp och sitter och tittar på när stefanie
och viktor spelar monopol haha. dom sov här inatt för stefanies
bror sulle ha fest så då orkade dom inte sova där. yeye!

igår så var jag med älsklingen hela dagen, och sen så gick vi ner
till pingvin och mötte upp stefanie och pitty. så beställde vi mat
och sen kom viktor och vanessa också. efter det så gick vi till
hemmakväll och köpte chips och sen åkte jag daniella, stefanie
och viktor upp till bjelken och spelade monopol. det gick bra för mig
ett tag men sen gick jag i konkurs såklart :( haha!

skola i morgon igen :( villll inte... orkar inte.....skjuuuut mig!

Kommentarer
Postat av: paulina

en snygging!

2009-09-02 @ 23:08:18
URL: http://japima.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback