söndag - måndag

hejsan sweethearts.. igår så vaknade jag upp hos bjelken klockan 11 ungefär. så gick jag upp och grejade lite, sen tog jag tjugo i 1 bussen hem med petra eftersom att han ändå var i lysekil, jag  kom precis till bussen i tid, haha vilken tuuuur. sen när jag kom hem så duschade jag och gick senoch la mig och sov och kikade på den mysiga filmen a walk to remember :( så sorglig också. SE DEN om du inte redan sett den. det är de värt. sen så åkte jag och daniella med erika och thomas ner till stan klockan 9, så mötte vi stefanie och victor och så åkte vi upp till bjelken och spelade monopol hahah. sjukt, det tog aldrig sluuuut.. tillslut fick bjelken ge upp och stefanie fick sin stora trofé :D haha! kommer bilder på det ikväll. sen satte vi på baksmällan men så var de ingen som orkade se, så dom andra gick hem och så gick jag och sötnos och la oss.....

idag så vaknade jag av att min sötnos skulle gå och jobba halv 7 så fick jag en hejdå puss av min älskling, sen så sov jag vidare till klockan 11. och nu sitter jag här, ska snart börja göra mig i ordning för sen blir det LISEBERG!


Kommentarer
Postat av: steffi

bjellis gav upp för han visste att jag skulle vinna endå :D

2009-08-18 @ 15:32:43
URL: http://maravillastefanie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback