skolan

hejsan :) sitter i skolan just nu och håller på med någon uppgift i social omsorg eller något. så här sitter jag brevid nathalie, bella och vickan med våra laptops! haha. sen efter skolan så ska brink med mig hem så ska vi se på män som hatar kvinnor, skit bra film. om du inte har sett den så gör det med en gång. det är en rugggggigt bra film.

igår så var det skola, var lite rörigt eftersom våra schema är helt knäppt :s! vi hade iaf lång rast så jag nathalie, bella och victoria gick och tog en fika på lejas. myysigt. sen efter skolan så mötte jag upp bjelken, och så åkte jag daniella och stefanie hem till bjelken, blev monopol spel såklart :D sen åkte daniella hem och så kom vanessa och pitty upp. haha det var lite roligt där i slutet när stefanie fick sura miner :d när det gick så bra för mig och bjelken hahaha :D så sur var hon.

bilder från igår


jag på lejas


bella visar stolt upp sin söta plånka som hon fick av sin mamma :DD hahaa!


hahaha sen fick jag syn på att annas hår fastnat i taket :( stackarn!


jag vickan och bella. ♥ även kallade tripp, trapp, trull :D haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback