onsdag = skola!

yey skolan började idag, tro det eller ej men de ska bli kul att börja skolan igen :D för jag och nathalie gör det alltid så kul i skolan haha grymt. men idag så hade vi bara upprop i aulan och sen pratade vi med våran lärare birgitta lite. sen fick vi gå hem, men jag och nathalie gick till min sötnos bjelken och väntade på att min syster skulle sluta. sen ringde hon och vi åkte hem, hon hade med sig elin och pernilla i bilen också och det roligaste var där pernillas mobil ringde:
pernilla: erika kan du sänka lite? (musiken), (erika sänkeer)
erika: vad sa du pernilla?
jag: hon sa att du kan höja lite.

haha och det roligaste var att erika faktiskt höll på att höja musiken men då fick jag slinka in och skrika "nejnej jag skojade ju bara, pernilla pratar ju i telefonen" hahaha det var mycket roligare än vad det verkar.. nathalie höll på att vika sig i bilen så mycket hon skratta haha! ah gud.

erika släppte av mig direkt hos daniella, det var bara mikaela som var hemma så jag snicksnackade lite med henne och hälsade på min söta affe :D de är alltså min och daniellas kattunge.. världens sötaste! sen så skulle jag åka till bjelken och då frågade daniella om hon fick följa med för hon hade inget annat för sig, och vem tackar nej till en sån babe ;) men innan vi gick till bussen så hyrde vi två filmer, slumbog millionaire och taken. vi såg inte klart på slumdog millionaire men TAKEN alltså.. det var ta mig fan den bästa filmen jag sett på länge. ååååååh så spännnande den var. älskar den!

men nu ska jag gå och lägga mig och så ska jag se färdigt på slumdog millionaire :)
pussssss godnattt


Kommentarer
Postat av: nattus

hahahha så jävla roligt var hela dagen igår :D hur kommer detta året gå? hahahha!! <3

2009-08-20 @ 07:05:55
URL: http://eochn.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback