inget bättre för mig

Ditt namn? emelie
Födelseår? 1992
Hur Lång är du? 1,75
Spelar du något instrument? nej inte på någon skola, men jag kan spela gitarr ;)
Dina första tankar när du vaknar? på min käraste <3
Är du hungrig? nej
Vart befinner du dig just nu? hemma
Biter du på naglarna? ibland
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Svart
Vad är du bra på? vad är jag inte bra på? ;)
Har du några husdjur? Nope
Är du singel? neeeej :D<3
Vem är snyggast? bjelken såklart
Vem vet mest om dig? daniella
Vad vill du ha just nu? min säng och en puss från min sötnos
Ditt mål i livet? att skaffa en familj :)
Rädd för? mörker & höjder
Har du körkort? nej
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? vet inte
Pepsi eller Coca cola? cola
McDonalds eller Burgerking? Mc´donalds
Sjunger du? ´haha ja?
Vad har du för skostorlek? 38-39
har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? FAN heller
Vill du gifta dig? Självklart
Kommer du överens med dina föräldrar? ja det gör jag
Din hårfärg? blond
Skorna du hade på dig idag? vita converse
Grönan eller Liseberg? liseberg
Vad sover du i?  i troser elr trosor & tröja
Kläder du har på dig? linne och trosor
Favoritårstid? sommar såklart
Favoritmat och dryck? tacos och fanta ;)
Hur svarar du i telefonen hemma? hej det är emelie
Hur svarar du i mobilen? hallå
Sov du ensam inatt? nej :D
Vad gjorde du kl 08 imorse? sov med min älskling
Vad gjorde du för 15 min sedan? låg i sängen
Vad var det senaste någon sa till dig? hejdå 
Druckit idag? festis & vatten
Vad är det för väder hos dig nu? mulet
Godaste glassmaken? vanilj & jordgubb
Sover du tungt? jaaa
Drömmer du mardrömmar? nej oftast inte
Favoritklädsel? baggy och en stor tisha :)
Vad ser du om du tittar till höger? fönster
Favoritgodis? vet inte riktigt.
Hur många kuddar sover du med? 4
Längtar du mest efter just nu? bjelken
Vad väntar dig om 10 år? någontingen bra hoppas jag
Vad luktar det nu om du sniffar lite? min parfym
Saknar du någon nu? jaaaaa
Vill du ha barn? ja självklart, men inte just nu!
Längtar du till din nästa födelsedag? alltid :)
Är du snäll? hoppas jag
Är du blyg? ah hehe
Tycker du att du har fin dialekt? fin och fin, de är vanlig svenska ;)
Har du spytt i någons knä? nej
Tycker du om fester? Självklart
Tycker folk du är snygg? dom säger dt ?
Är du modig? njaaaee
Har du använt någon hårprodukt idag? nej
Har du bråkat med någon idag? nej
Vad har du för planer till helgen? åka till lysekil och kolla när nathalie och bjelken spelar :)
Vilken åldersgräns tycker du det ska vara på systembolaget? 18
Är du sugen på något nu? säng + film
Är 50 cent bra? vissa låtar
Brukar du bada i sjöar om somrarna? kan hända
En bra film? the notebook
Vem får en kram? daniellaa my bff
Vem får en puss? bjelken <3
Brukar du läsa horoskop? Ibalnd händer la
Sprit, cider, vin eller öl? Cider
Kan du baka bullar? njaa
Bläck eller blyerts? bläck
Katt eller råtta? inget
Hund eller katt? HUND
Vad såg du senast på tv? wallander
Tycker du om din pappa? jag älskar han


Kommentarer
Postat av: nattus

åååh ska du kolla på mig :D ooh :D::D jag skickar tiderna till dig dirrrrrrrrrr. love youu. + att jag snor listan, jag har med fruktansvärt tråkigt :) hihi <333

2009-08-11 @ 12:05:52
URL: http://eochn.blogg.se/



Postat av: daniella

love you <3

2009-08-12 @ 11:57:36



Postat av: EMELIE SVARAR

japp klart jag ska kolla på dig nattyyyyzzz :D haha gör det. lugnt. love you <3



äskar dig med daniella, mestaste <3

2009-08-12 @ 20:12:19




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback