i'm better then your'e ex and i'm gonna be better then your'e next

hej alla söta.. idag har jag inte gjort så mycket. vaknade 12 typ. har städat mitt rum idag ,bra jobbat emelie :) mamma och bjelken tvingade mig ju ;) haha! nejdå :) men det behööövdes.. och´så har jag garderoben att rensa också och det ser jag ju verkligen fram emot :| men det orkar jag inte göra idag :D nu så har jag hjälp min goda vän stefanie med hennes bloggdesign. hon har ju en ny blogg ;) klicka på hennes namn för att komma in på hennes blogg! jag har även ändrat min design idag :) var så trött på min gamla och så hade jag ändå inget annat för mig så jag pillade lite. tsss.

ikväll så ska jag till daniella. stefanie ska också dit :) vi ska bara mysa och se på film och så ska vi även ut och gå :D! inför beachen 2010 haha. nu ska jag ta och sätta på en bra film och sakna min sötnos..



jag i min boyfriends kläder :D

Kommentarer
Postat av: steff

snygging

2009-08-12 @ 20:13:48
URL: http://maravillastefanie.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback