howie day - collide

måste bara säga att filmen sög appung, HYR DEN INTE! den va ungefär så som den heter "hopplös och hatad av alla" hahaha. den gick väl att se på men det blev en besvikelse  :( men vi ska hyra film sen igen :D och så kommer min sötnos sen också... saknar dig ♥  jag har inte gjort ett piss idag, förutom att jag har solat solarium i en halvtimma sen hem igen och dega. men de som känns gott är att det typ bara är 2 gången på hela sommaren som jag har haft en sån här deg dag hemma själv bara framför datorn. så det är gott :) och det är = en bra sommar!  fast det bästa med sommaren är att jag har funnit kärleken. som gör mig till den lyckligaste i världen. ♥





ja, jag är kär.

känns bra att kunna säga det och verkligen mena det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback