here without you baby

hej babes.. igår så kom petra till mig unegfär klockan 8 eller något. så då gick vi ut och gick och pratade och bara umgicks. sen så kom min älskling till mig med tjugo över tio bussen. så då gick vi och mötte upp honom och så gick petra hem och vi också. vi såg på "skräck" film med erika och thomas som jag och erika hade hyrt. det var den dåligaste rysaren jag sett :s the stranger hette den.. asså det var ingen bra film dag igår för båda filmerna som vi såg var grymt dåliga. ah lite rätt var man väl någon gång men annars var det tummen ner. och idag så vaknade vi klockan 12? ungefär, sen följde jag han till bussen för han ska spela match idag. dom har cup i lysekil i helgen. får se om jag åker ner och kollar i morgon om jag får med mig någon.. alla är så dryga! :s eller har annat för sig :p riktigt tråkigt! men fårse.

nu ska jag i alla fall ta mig något att äta, funderar på om jag ska äta frukost eller middag? klockan är ju ändå 14:00. men det blir nog middag ;) haha! sen ska jag kanske sola också om jag orkar. men ikväll så blir dt i allafall in til stan med daniella och grilla med stefanie och victor o dom. :) men nu ska jag gå och käääka.





Kommentarer
Postat av: Anonym

boooolt

2009-08-25 @ 21:32:53



Postat av: EMELIE SVARAR

"boooolt" ?

2009-08-25 @ 21:49:50
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback