here without you baby

vill bara säga att jag saknar min sötnos. skit mycket! bara varit ifrån varandra i några timmar men saknar dig redan jättemycket. jaja, ska slå dig en pling snart :) har i alla fall varit hos han hela helgen. sovigt hela helgen hos min älskling, underbart ♥

i morgon så ska jag till skolan. vet inte hur mitt schema ser ut eftersom det inte är färdigt än.. så sjukt dåligt. dom har haft hela sommaren på sig att göra klart schemat? så blir så tröttt. men vi ska väl träffa alla lärare och nya kurser och sånt. sen efter skolan så ska jag hem till bjelken och hjälpa han packa osv. och så sover jag där. men nu ska jag se klart på en film. seventeen again, den filmen med zac efron. den är sådär hitills :) funkar att se på! men godnatt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback