1 Januari

 
 
 
Hejsan och gott nytt år på er! :)
Hoppas att ni hade en riktigt rolig nyårsafton, det hade jag med alla mina kära. Vi åt först middag alla tjejerna och förfestade, sen åkte vi vidare till grabbarna som hade förfest & efter det gick vi vidare till harrys och firade in det nya året :D det blev en riktigt lyckad nyårsafton! som sagt 2012 har varit ett sjukt bra år, allt roligt som har hänt i år + att jag fick reda på att jag ska bli moster, världens roligaste överraskning ♥ du är så välkommen bebis och 2013!!

här kommer lite bilder från 2012;

nyår från 2011/2012
lindvallen mars
åkte till London med familjen
summerburst
Hultsfredsfestivalen
Magnus Uggla på Tanumstrand
Ayia Napa
Övernattning i Ullared & Min och Daniellas 20 års dag
 
 
Halloween
Stockholm & Cinderella kryssning
Ladies night
swedish house mafia i stockholm
100% partykryssning
Julafton
Nyår 2012/2013
har ju självklart gjort massa annat roligt också men kan inte ta med allt :)
Tack alla för ett grymt år!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback