hello sunshines

denna helgen så har jag inte gjort så speciellt mycket faktiskt, i fredags så jobbade jag natt så jag gick på mitt pass klockan kvart över två på fredag och sov natten och gick av klockan två dagen efter på lördagen så det var ett dygnspass! gick bra men man blir så himla trött när man jobbar så länge och sover så dåligt. sen efter jobbet så gick jag hem och tog det lite lugnt och åkte sen ner till stan till vanessa pitty och andres och så åkte vi hem till pedro och kollade film och spelade charader osv. haha det var allt kul :) och nu idag så har jag bara tagit det väldigt lugnt, vaknade typ vid kl 12 och sen har jag kollat på bb avsnitt och bjöd erika och johan på pizza nu ikväll eftersom dem vart så snälla och passat eddie när jag var i sälen så det var de minsta jag kunde göra :) så vi kollade på bb och sen åkte jag hem. SÅ RÄTT att rodney kom in i huset haha det kommer bli grymt kul att följa honom detta året också för han kommer garanterat att få vara kvar.

nu har jag kollat på paradise hotel norge finalen och nu hade jag tänkt att sova, jag är ledig i morgon men ska upp och ut på långpromenad och sen ska jag hjälpa mamma att städa :)



ni får gärna kommentera också för det är ni alldeles för dåliga på! ;) det motiverar en alltid till att skriva mer inlägg så skärpning!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback