fredag

hej på er! denna veckan så har jag varit ledig, vilket har varit väldigt gott :) i måndags så åkte vi en sväng till vänersborg och käka och hade det gott i det fina vädret, och i tisdags så åkte vi på bilbingo, vann inte något :( haha va så nära en gång på 10 000 så jag blev så förbannad! haha men så är det ;) och i onsdags så var vi på butlers och festade till det lite och så sov jag hos hella med hennes gosiga lilla hund hailey också, bara 5 månader, så himla gosig :D och i går så var jag på göksäter med mamma och pappa, hittade lite grejer och sen blev det mys på kvällen.
idag så har jag hunnit med en löprunda + lite styrka, himla gott :) har vart ute och sprungit 3 ggr denna veckan, har inte riktigt varit min grej innan att springa men det är så himla gott att komma igång med något :)

ikväll så blir det käka ute med goa tjejer och i morgon så blir det fest och grebbestad :D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback