you learn


har inte blivit så mycket skrivande från min del det sista, jag brukar få sånna svackor, jag vet inte riktigt vad jag ska berätta osv så då tycker jag det är roligare att lägga ut bilder ibland!  jag jobbar väldigt mycket just nu också, jag är på en gruppbostad här jag bor som heter soläng, jag är ju tim-vikarie men har fått en del jobb ändå :) är riktigt kul, jag trivs väldigt gott där. jag är ju även på en gruppbostad i Uddevalla men där har det inte blivit lika mycket nu eftersom det har krockat väldigt ofta med Soläng. men som sagt så trivs jag väldigt bra och är nöjd med den linjen jag gick på i gymnasiet, skulle inte kunna tänka mig att gå någon annan linje, så det känns bra att man gjorde ett bra val trots allt.

idag så har jag varit ledig så jag har hjälpt mamma att städa och så har jag kört min morfar till bilbesiktningen och hem. och nu ikväll så blir det pannkakor med mamma och erika och sen blir det till trollhättan och kolla på johan som ska spela handbollsmatch mot sävehof :) ska bli kul att kika på!

i morgon är jag också ledig så då ska jag bort till syster och färga min utväxt och sen på kvällen så ska jag och daniella ut och ta några drinkar och sen ska jag sova över hos min lilla docka, ska bli så mysigt så :) längesedan!

men jag ska iallafall försöka att skärpa mig och skriva oftare.
ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback