bokat!!

hejsvej, idag så har jag varit i stan med daniella och mikaela! vi började med att gå till pushing the pins för att boka tid för tatuering, så fick jag tid redan i morgon kl 10!! :D ska bli riktigt spännande att se hur resultatet blir. daniella har lovat att följa med mig så det känns skönt, det är ju min första tatuering jag gör men ska bli riktigt kul att få känna den goa smärtan ;)!

efter det så åkte vi vidare mot torp och då köpte jag mig ett bar byxor, en orange stickad tröja, två par örhängen, halsband, naomi campbell parfym och en concealer. och sen så åkte vi och käkade på köket jag och daniella, dem har ju buffé som lunch. sen tog jag halv fem bussen hem, det var riktigt längesedan jag åkte buss hem från stan men så skönt det faktiskt var, att hasa ner sig i sätet, sätta i hörlurarna & volymen på bott och bara slumra till lite, jag har glömt hur otroligt gott det är!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback