this girl tries her best

i morse så åkte jag med eddie till veterinären kl halv tio för att han skulle få sin ettårs spruta :) det gick så bra så, förutom att han blev lite ledsen när han kom in där. haha undra hur dem kan känna att det inte är roligt där! stackars liten, men sprutan gick så bra så ;) sen nu så har jag bara suttit och spelat in en låt :) sen ska jag hjälpa mamma att städa, ut och gå med eddie på en långpromenad och sen träna friskis och svettis, blev ingen träning igår för hade sån sjuk huvudvärk :( men får träna extra hårt idag ;)

här får ni lite goa låtar på min spellista just nu;
Loreen – Sober
Demi Lovato – Skyscraper
Jessie J – Nobody's Perfect
Medina – FLYGER FRITT
Ansiktet – Äckligt
Flo Rida – Wild Ones - feat. Sia

så fin cover;
Steven Sharp Nelson & Jon Schmidt – Without You - Piano/cello Cover


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback