söndag

hejhej :) hade en riktigt bra dag igår, den började med att jag åkte vid 9 tiden till stan och hämtade daniella också åkte vi ut till överby, det blev inte göteborg eftersom vi inte visste hur vädret skulle bli så det fick bli överby men det var så mysigt och så roligt med mitt hjärta. vi fikade, shoppade en hel del och åt god tacobuffé! :) sen åkte vi hemåt och gjorde oss iordning och så åkte vi halv sex bussen ner till stan och hem till petra, sen vidare till helena där hon lollo och marre var, så vi spelade lite kort och drack gott, sen vid tio tiden gick vi vidare till emil fjällström som hade förfest, där var det trevligt och gott party folk. sen gick vi ut på krogen vid 12? halv ett? tiden, minns inte riktigt ;) men det var en toppen kväll!!

blev inte många bilder men några kan jag bju på;

jag och mikaela johansson på höga c ;)



jag och petra, gosi!



jag, petra, lollo & daniella innan vi gick till emil :)



tack för igår tjejer & killar!



sen idag så följde jag med min syster till trollhättan och kollade när johan spelade match, det gick jättebra för dem så det var kul :) skönt att få komma ut lite på bakisdagen annars blir man lätt liggandes hela dagen ;) haha!



hoppas ni haft en bra helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback