söndag

ligger nu i sängen med mammas laptop och har solen i hela ansiktet, gud vilket härligt väder :) hoppas verkligen att vi får såhär fint väder i sälen, hade vart toppen!! längtar ihjäl mig till sälen nu, ska bli så grymt kul. idag så började dagen med att jag, mamma, eddie & carina och hennes hund polly åkte upp till högalid och gick på promenad i det härliga vädret, polly är ju från samma kull som eddie så dem har så kul ihop, så söta. sen nu så har jag ätit gooood mat, fläskfilé, potatis i ugn och beasås, det satt som en smäck såhär på bakisdagen.

igår då så åkte jag halv sex bussen hem till vanessa, så började vi dricka och dunka musik ;) sen kom dem andra lite senare bland annar bella, pitty o stefanie och några killar. sen så gick jag ner till stan, haha fyfan va trögt de va att gå hela den långa vägen ner till stan själv, phu det gör jag inte om men jag orkade inte vänta på bussen heller för den skulle gå fem i och klockan vad bara tjugo över när ja gick så det var bara att promenera ;) sen gick jag hem till mickan där syrran var för dem firade jullan som fyllde år, så jag och erika gick till butlers och träffade gott folk. och sen blev det nattbussen med syrran haha gud, man var så trött så man skrattade ju åt allt haha så jag hade en toppen kväll verkligen :)

blev inga bilder förutom denna sköningen på vanessas partyskor;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback