måndag

hej på er :) har nyss ätit en god frukost och ligger nu i sängen och kollar mail osv. beställde armband och earcuff från jfr förra måndagen som inte kommit än och fakturan kom onsdag förra veckan, så antar att min order slarvats bort på vägen..blir så sur!! hoppas att dem kan lösa det på ett bra sätt iaf, för jag tänker inte betala för något som jag inte fått.

jaja det löser sig väl hoppas jag, i helgen så har jag bara tagit det allmänt lugnt, i fredags så jobbade jag till halv tre och sen hade erika kalas på kvällen för släkten, var kul att träffa alla. sen gick jag hem ganska tidigt, vid tio kanske för jag skulle upp och jobba på lördag och då jobbade jag 08:30-20:30, jäkligt lång dag och man blir väldigt trött men det går ganska bra ändå för på något sett så går tiden ganska fort ändå vilket är skönt :) sen på kvällen så hade jag det mys med mamma, vi tittade på bodyguard med whitney houston, den var väldigt bra :) aldrig sett den förr.

nu idag så ska jag och erika äta lunch kvart i två och sen ska jag iväg och jobba några timmar, börjar halv tre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback