now youre just somebody that i used to know

hej på er allihopa!

jag har haft en sjukt rolig helg får jag säga det började med att i fredags så var jag på födelsedagsfest för stefanie, var skit kul vi var en del och sen gick vi till harrys haha då alla försvann, tror alla blev ganska dragna..va hände? haha nej men det var jättekul :) sen på lördag så var jag ganska så dålig..och så skulle mamma och pappa ha folk hem på kvällen för dem skulle äta påskmat, så jag var med där och sen gick vi bort och kollade på brasan vilket var jättemysigt! sen gick jag hem kl 23 för jag var så sjukt trött och lilla eddie var så rädd för raketerna. sen i söndags så var det slappt hela dagen, kollade på en film på kvällen och tänkte gå och lägga mig men då får jag ett sms om jag skulle med till lipz, och jag bangar ju aldrig så det var bara att svira om och åka iväg till helena i stan och så förfestade vi lite och sen var det bara att dra iväg, det var alltså jag helena och petra :) det var jättekul denna gången på lipz, mycket folk! så igår så var man helt död igen haha shit alltså, sov bort hela eftermiddagen. så nu börjar man komma ikapp igen. men tack alla för en grymt rolig helg :) tror nog att denna helgen får bli lugn...men man vet ju aldrig haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback