i came to win!

hej på er godingar!

idag så har jag varit ledig så jag gick först ut på en promenad med eddie och åkte sen ner till stan för att hänga lite med stefanie, vi käkade på cactuz och sen gick vi till waynes coffe och chilla lite, sen åkte vi och handla lite och sen åkte jag hemåt. då åkte jag direkt hem till syster & johan, så lagade vi mat på kvällen och kollade på greys & big brother. så nu ligger jag bara i sängen med laptopen på magen och har tittat på cover musik på youtube, hittade ett så sjukt bra pojkband som kallar sig AHMIR, så otroligt duktiga och alla har en sån sjukt bra röst, lägger upp en fin video här under sen får ni klicka er in själva och lyssna på mer som dem gjort, SÅ BRA!


Kommentarer
Postat av: Daniella Book

Jättefin blogg! Diggar den!

Allt bra med dig då?:D

Kram!

2012-04-05 @ 19:49:32
URL: http://daniellabooks.blogg.se/



Postat av: hanna

snygg blogg :D

2012-04-07 @ 20:07:28
URL: http://hannaharaldsson.devote.se




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback