11-11-11-

hej allihopa! sitter på jobbet just nu och känner mig så fruktansvärt hängig... det började igår eftermiddag med att jag fick sjukt ont i halsen bara så där och sen på kvällen blev de värre och jag kände mig hängig. sen vaknade jag nu inatt av att jag knappt kunde svälja....så nu är jag på jobbet och mår sådär kan jag säga! men får ta en tablett och hoppas det blir bättre för ikväll kommer min faster m.familj :D ska bli riktigt kul! dem ska fira att jag fyllt år och så ska dem även kika på erikas och johans nya hus m.m! så det blir smörgåstårta och vin ikväll. Kommer nog bli kul :) och i morgon så blir det nog bara att ta det lugnt hemma och försöka kurera mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback