om sanningen ska fram

Eric Amarillo – Om sanningen ska fram (Clubedit Radio)
riktigt go party låt :) kommer nog bli en sommarplåga kan jag tänka mig!

har inte uppdaterat på några dagar men jag har varit i uddevalla hela helgen. i fredags så var jag på lipz men stefanie och i lördags så jobbade jag kväll och sen så kom dino och mikaela till bjelken så vi spelade spel och drack lite vin :) mysigt! och i måndags så var jag ledigt så jag låg och stekte i solen och hälsade på lilla alvin, så söt han är och så stor han blir, 5 månader nu! stor pojk. och idag så har jag jobbar kväll! fick sluta tidigare så kom hem alldeles nyss. ska alldeles strax åka och hämta lille eddie som har varit hos elisabeth idag, hon har passat honom idag när jag jobba, så snäll så. så nu ska vi ta en promenad ute i brötegården, ska ta med mig kameran och ta några fina bilder efteråt. så vi hörs senare ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? :)

2011-05-12 @ 23:07:28



Postat av: emelie

jag har praktiserat i 4 veckor nu på ett gruppboende för funktionshindrade i uddevalla, men jag har även timjobb på ett annat gruppboende :)

2011-05-13 @ 12:54:15
URL: http://emeliefyhr.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback