tisdag

hej söta ni! satte mig ner vid datorn en sväng medans eddie sover i soffan ;) får passa på för annars så är det full rulle. hehe han är så söt så! idag så följde jag med elisabeth till veterinären med de 7 valparna och de blev besiktade, vaccinerade & chipade. stackarna när de blev chipade de gjorde riktigt ont på dem, det var som en grov, tjock kanyl som dem stack in! ush..  sen efter så åkte jag med elisabeth hem och vi gick igenom alla papper osv. och sen gick jag hem med min nya familjemedlem Eddie :D det känns så himla bra, han är så mysig och det är så mycket kärlek till det lilla livet

nu ska jag borra mig ner brevid honom och gosa i hans mysiga valppäls! :D ha det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback