lördag

hejsan :) igår kväll så tränade jag friskis & svettis och sen tog jag bilen ner till stan och passade seppo (roberts mammas hund) det är en blandras på golden/labrador. han är så otroligt fin och snäll, väldigt lydig så han är en väldigt vänlig hund att passa! han får upp mig på morgonen iaf, kl 08:30 gick vi ut på en promenad och det var faktiskt jättehärligt att få komma upp :) det var så himla härligt väder ute. sen tog jag bilen hem kl 10:30 så nu sitter jag här hemma och ska ta mig ngt att äta till frukost och sen vid kl 12 så ska jag hämta hem eddie lite, min lilla vovve som jag får på tisdag men jag ska hämta hem han tre timmar idag :D ska bli roligt, ska ta lite bilder som jag kan lägga in sen (om jag kommer ihåg) ;) men nu somsagt ska jag äta!

ha en bra dag i det härliga vädret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback