i'm too cool for school

sitter i skolan & lyssnar på goda låtar med nathalie, nu spelas bland annat day n' night! haha så bra, gamla minnen som dyker upp.

igår så kom jag och älsklingen hem från hans mamma & lars, var riktigt mysigt att bara ta det lugnt och kika på melodifestivalen, hans bror jimmy och hans fru och söta barn kom också dit på lördag kväll och kikade på melo med oss. eric saade vann ju & den var ju faktiskt ganska bra även fast jag hoppades lite grann att danny skulle vinna framför honom! men jag hade hellre sett typ swingfly vinna för den låten tycke jag var riktigt härligt och den kommer nog spelar en del i sommar på uteställena kan jag tänka mig ;)

idag ska jag till alltiklipp & klippa topparna, klippte mig för inte så längesedan men ska klippa lite på topparna igen så att det inte hinner bli sådär äckligt slitet, & då kanske det växer lite fortare till studenten också! åh längtar tills studentveckan & magalufveckan så jag dör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback