Hejsan :) har inte kunnat blogga igår och ...

Hejsan :) har inte kunnat blogga igår och idag för har varit i stan och inte haft tid. Igår så slutade vi tidigt och då åkte jag och bella ut till torp och kikade lite, fick köpt mig ett par örhängen och en ring! Sen åkte jag hem och vilade lite och sen gjorde jag mig i ordning så kom bella och hämtade mig. Så började vi förfesta och sen kom danni och förfesta med oss :) var riktigt kul och sen drog vi till harrys! Idag så ska jag och robert åka ut till hans mamma och hälsa på och stanna över natten :) ska bli mysigt att bara ta det lugnt och titta på melodifestival finalen! Ska bli kul och se vilket bidrag som vinner. Men nu ska jag gå och och ta mig en dusch. Hörs i morgon! Kram på er. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback