vinn iphone 4!



jag är med och tävlar om att vinna en iphone 4 + ett skal som jag själv har valt om jag vinner.

om jag skulle vinna så skulle jag vilja ha skalet ovan som heter Hollywood Bling 2.0 Light Silver Rainbow till iPhone 4 och som finns här. varför jag skulle valt detta skal är för att det blingar så fint och det ser mycket snyggare ut att ha en som glittrar än en vanlig enfärgad. Hade jag haft en iphone så skulle jag ju självklart ha klickat hem detta läckra skal med en gång! Jag borde ju såklart vinna eftersom min mobil blev snodd på min studentvecka så jag är i stort behov av en ny mobil :)

Tävla kan du göra här på http://vinnentavling.se/vinn-en-iphone-med-valfritt-iphoneskal/.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback