wednesday



hejsvej! idag är jag så otroligt trött så jag vill bara sova ett dygn.. men imorgon är det torsdag och jag går heldag i skolan och sen efter skolan så ska jag nathalie och isabella greja med vårat projektarbete..får se hur detta blir. var borta och hälsade på lilla alvin idag och han var lite trött och grinig idag stackarn! men han är ju så söt så jag vet inte vart jag ska ta vägen, en så mysig liten kille. men nu så är det snart träning, vilket jag inte är så haj på idag men det kanske blir bra när man väl kommer dit bort och får röra på sig lite, MEN JAG ÄR JU SÅ TRÖTT!! ajaa, nu ska jag draa. hörs någon annan dag :) pusshej

Kommentarer
Postat av: stefffff

Vackra emelie! :)

2011-01-13 @ 00:04:26




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback