we are superstars



hej på er. tänkte kika in och lägga in bilder från nyår :) hade en jätte trevlig, mysig och rolig nyår. bästa jag haft alltså, bättre på hemmaplan än att stå och ruttna och bli nertrampad på torget i stan. igår så var jag bara hemma och tog det lugnt, gick ut på en kvällspromenad och sen tittade jag på änglagård 1 och 2, riktigt mysiga filmer och på torsdag så ska jag med mamma och moster till stan och kika på 3'an. ska bli mysigt :)

idag så har jag bara tagit det lugnt, vaknade vid halv 1 tog mig lite frukost och satte mig här och sen gick jag ut på en timmes promenad och sen hem och käka lunch och sen iväg på handbollsträning kl 6 :) kom hem för en halvtimme sen kanske, och det var en härlig träning idag bortsett från dom jävla blåsorna man får på fingertopparna!! förstör allt.

jag får lägga in bilderna någon annan dag för det tog så extremt lång tid.. 
pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback