scream it out loud

ååååhhhh idag är jag så tröttt så jag går under snart...

tur att vi bara hade 2 lektioner då så att man inte hade somnat. men när jag skulle ta halv 1 bussen hem så säger busschauffören när vi var typ 5 st kvar att bussen är full och att vi inte får åka med och att de inte ska skaffa extrabuss eller något???? hallå eller.. sjyssst!! jag blev så jävla arg.. fick gå hem till bjelken och då riingde han rill västtrafik och sa vad som hänt och de sa att de absolut inte skulle vara så och att de skulle skicka hem en lapp så skulle jag få ersättning på ngt sett av dem. tack för det iaf!! men ush va sur jag var, när jag var så trött och bara ville hem.

nu är jag i alla fall hemma och nu ska jag strax åka upp till vårdcentralen och ta bort mina stygn :( aj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback