godbitar på min spellista just nu

Don Omar – Danza Kuduro
The Lonely Island – I Just Had Sex - Explicit Version
Natalia Kills – Mirrors
Lady Gaga – Born This Way
Enrique Iglesias – Tonight (I'm Fuckin' You)
Rihanna – California King Bed
Ulrik Munther – Boys Don't Cry
Oskar Linnros – Genom eld
Regina Spektor – Fidelity
E-Type – Back 2 Life
Usher – More - RedOne Jimmy Joker Remix
Chris Brown – Yeah 3x - Explicit Version
Tim Berg – Seek Bromance - Samuele Sartini Radio Edit
Britney Spears – Hold It Against Me
OneRepublic – Secrets
Mohombi – Dirty Situation
Diddy - Dirty Money – Coming Home

Kommentarer
Postat av: mysan

hej förlåt om jag stör men har precis skrivit ett tal till min bror och undrar vad du tycker :) kolla gärna in inlägg och säg vad som va bra och dåligt!

tack :)

kram, förlåt om jag störde!

2011-02-16 @ 18:43:54
URL: http://myedenvad.blogg.se/



Postat av: Pauline (fotoblogg)

Liker Rihanna!

2011-02-16 @ 19:33:35
URL: http://www.paulinebilder.blogg.no




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback