eddie peddie päron pung



har nyss varit hos min gosse ediieee. han är så söt så man dör! ska dit i morgon med så jag inte längtar ihjäl mig efter han.

idag har jag provat balklänning och jag hittade en modell som jag fastnade för :D så otroligt skönt! så nu är det bara att bestämma färg sen är det klar't! wonderful. sen var även daniella med, och vi och mamma åkte ut till torp och köpte massa hundgrejer, som tex. säng, väska/bur att ha i bilen, koppel+halsband, leksak, vattenskål/matskål, kam och klotång :) så det känns skönt att ha det mesta klart faktiskt.

i morgon ska jag på möte och efter det blir det att åka hem och sen ska pappa följa med bort till eddie för han har ju aldrig träffat honom och sen i morgon kväll så blir det UTGÅNG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback