because baby your'e a firework

var hos distriktssjuksköterskan förut och tog bort stygnen. var lite nervös faktiskt och jag blev ju inte mindre nervös när hon hade en elev med sig som skulle ta bort dem på mig men det gick så bra så, hon var duktig och väldigt snäll. var hemma igen vid halv 5 och sen dess har jag bara pluggat på religion, vi ska ha prov på fredag på judendomen, kristendomen och islam. känns väldigt rörigt att ha prov på alla tre samtidigt, man kan inte riktigt hålla isär dem eftersom de är ganska lika. vet inte riktigt hur detta ska gå, känner mig inte ett dugg säker på detta prov.. men får plugga mer ikväll och i morgon sen får de väl gå som det går :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback