forever & always



hejsvej. ligger i sängen och tar det allmänt lugnt, är så sjukt trött idag. kom hem med 2 bussen ´till färgelanda. såg somsagt på bio igår med daniella, såg ju i rymden finns inga känslor. den var väl helt okej, kunde ha varit bättre men den var ju värd att se, hade mysigt med danni iaf :) sen gick jag hem till älskling och när jag går ur hissen så ser jag en jättesöt kattunge helt ensam i trappuppgången, han följde med mig till dörren så fick ta in han i typ 10 min sen så tänkte jag att det´är nog bättre att han är där ute ifall ägaren kommer och letar efter honom. men han var så otroligt söt och så kelsjuk. gullee, gjorde så ont i mig när jag stängde ute honom :) men hoppas han hitta hem igen :) ´

såg att daniel från uddevalla gick vidare igår på idol också, riktigt kul :D hoppas han kommer att gå långt. annars så är mina favoriten Geir och Alice :)

men nu så ska jag fortsätta att plugga teori :( har halkan på tisdag.. nervös!!


Kommentarer
Postat av: elin landén

hejdär! jag tänkte bara berätta att jag är en superolig tävling på min blogg där man bland annat kan vinna en personlig bloggheader samt spotify invites! så om du anser att du är bra på musik så har du god chans att vinna tävlingen, hihi. så ta en titt och testa dina kunskaper! fin blogg föresten :) TÄVLING HÄR --> http://elinmargaretalanden.blogg.se

2010-10-02 @ 20:11:02
URL: http://elinmargaretalanden.blogg.se/




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback