saw 7




var och tittade på saw 7 igår på bio! fyfan en så jävla rå film. usssh, gick ut efter en timma av filmen för jag klarade inte att titta mer haha jag blundade hela tiden och mådde så jävla illa. det är en så grym tortyr i filmerna och man mår ju bara dåligt av att titta på den. ångrar att ja betalade 145 kr för att titta ¨på den haha! menmen.. förstår inte hur man kan tycka att en sån film är bra. jag gillar skräckisar när man blir skrämd av plötsliga saker inte av råhet. och jag förstår inte riktigt meningen med att ha 3D på filmen heller för det var inga speciella saker som de behövdes för. så minuspoäng till denna filmen från mig! annars så var dagen igår riktigt riktigt bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback